Uw adres voor een nieuwe computer, gebruikte computers en reparatie en onderhoud van computersystemen in Balk Friesland.

Diensten en Tarieven:

Onderhoud:

Het onderhoud aan uw computer, laptop en tablet kunnen wij voor u uit handen nemen.
Zo kunnen wij uw computer of laptop bijvoorbeeld een “onderhoudsbeurt” geven. Hierbij wordt gekeken naar de algehele werking van het systeem. We kijken o.a. of u voldoende beschermd bent tegen virussen en spyware.
Ook wanneer een computer traag is biedt een onderhoudsbeurt vaak een uitkomst.

Een onderhoudsbeurt voeren wij uit in onze werkplaats
voor een vaste prijs van € 45,00
Op locatie is ook mogelijk,
maar dan tegen ons buitendienst uurtarief € 50,00

In sommige gevallen is het geen optie meer om een servicebeurt uit te voeren en moet het besturingssysteem (Windows) opnieuw worden geïnstalleerd. Wanneer dit het geval is nemen wij altijd eerst contact met u op.


Tarieven Technische dienst:

Onderhoudsbeurt PC of Laptop € 50.00
Herinstallatie van PC of Laptop met windows 7, 8 of 10
(incl. drivers, updates en standaard programma’s)
€ 85,00
Uur tarief € 50,00
Remote Assist (Teamviewer) € 25,00 (per ½ uur)
Alle prijzen zijn incl. 21% btw

Zakelijk :

Bij GaasterComp rekenen we geen voorrijkosten.
De tijd start als wij vanaf ons kantoor naar u toe rijden, en stopt als we bij u klaar zijn.
( starttarief is 1 uur, daarna per 15 min )
Uurtarief : 60,- excl. 21% btw

Klachten:

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen, vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.
Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken, dit kan via mail naar info@gaastercomp.nl. Als u een klacht bij ons indient, zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

 

Site design: Papermaker
Gaastercomp - Eigen Haard 21a - 8561 EX Balk
tel: 0514-601200 - info@gaastercomp.nl